12 Kasım 2016 Cumartesi

BLACKPINK VAPP CANLI YAYININDA TÜRKİYE'DEN BAHSETTİ !!!!

              BLACKPINK HI FROM TURKEY DEDİ :)

Merhaba arkadaşlar sizlere başlıkta da gördüğünüz üzere güzel haberlerim var.Heyecanımı ve mutluluğumu paylaşmak için yazıyorum bu yazımı :) Blackpink bugün yaptığı Vapp canlı yayınında birçok ülke isimlerini okuyup selam söylediler içlerinde bizde varız :D Benim duyduğum kadarıyla 
2-3 kez Turkey 1 kez de Turkish fans dediler :D Ben benden hariç 3-4 kişiyi daha böyle yazarken gördüm.Sürekli Turkish fans yazıp duran bir tane arkadaş vardı kesin onu gördüler yani kimse bendim o demesin.O ben değildim mesela :D Ben de işte canlı yayın anında birçok kez Hi from Turkey ve Turkey yazıp durdum :D Dedikleri en güzel şeyde Hi From Turkey'di bence :)) Ve o bendim işte :D Gel gelelim bizim attığımız mesajlar onlara birazcık daha geç gittiği için ve o an yazılar çok hızlı geçtiği için malesef o attıklarım baya geri de kalmıştı.Ss'ini alamadım ve ben o sıra sadece Turkey yazıp duruyordum.O yüzden Rose'un dediğini duyar duymaz bunun ss'ini yakalayabildim haliyle :D 


Oradaki Türk fan tek ben değildim ama ''Hi from Turkey'' yazan tek ben vardım yani :DD Aksi gibi onun da ss'i yok ama neyse en azından Turkey yazarken attığım şeyi yakalayabildim.Zaten o anda yakaladığım ss de tam böyle Rose'un cümlesini bitirdiği an :D Ona yetişebildim.Yani tam o anda elimde ss olması kimse üstüne konmasın lütfen :D İzleyen sayısı ve kalp sayısı da ispatlıyor her şeyi canlı yayından bir ss :))
Şuan yazıyı yüzümde aptalca bir gülümsemeyle yazdım valla. Gelmişim 20 yaşına Blackpink diye yeni çıkan bir kız grubu Hi demiş ona deli gibi seviniyorum.(*niye yaşlıymışım gibi yazıyorsam nedense kendimi öyle hissediyorum :D)
Neyse öyle gençler Blackpink fanlarına ve diğer herkese duyurulur kısaca birini ben dedirttim :D

                                             O ZAMAN ASIN BAYRAKLARI ASIN !!!!



Yayını izlemek isteyenler için linki

buraya tıklayabilirsiniz :)

Söyledikleri kısımlar hepsini Rose demiş :D
*Hi Fom Turkey : 3.26-3.30 dk
*Turkish Fans: 4.17-4.20 dk
*Selam: 9.24-9.26 dk
*Turkey: 13.46-13.48 dk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara